kanske dags..

.. att börja blogga lite mer.
Jag har verkligen inte haft någon lust till det heller.. menmen, jag orkar faktiskt inte berätta vad som har hänt den här månaden som gått heller:)
Idag hade jag i alla fall matte prov, tror att det gick ganska bra faktiskt:) sen så var det sista provet för 8:an också, skönt!
Idag ska jag inte göra så mycket tror jag, ta mig ut på en springrunda kanske? sen ska jag nog till gimo och ta tre nya hål i öronen, tänkte ta två nya i det vänstra så att jag har fyra där och ett till i det högra.. om vi kommer iväg.
Imorgon har jag träning, fys antagligen, har det varje tisdag. det är helt sämst

idag är det bara två veckor kvar till jag drar! jag kommer få packa redan nästa måndag;O för nu på lördag har jag match, tisdag har jag match, onsdag var det också någonting, torsdag träning, fredag match, lördag match och söndag match sen på månagen åker jag, och eftersom jag har så långt att åka när jag spelar fotboll så kommer jag hem ganska så sent..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0