bara en massa matcher inbokade..

okej jag skoja, tycker fortfarande att det är tråkigt att blogga.. därför har jag inte gjort det, men eftersom att jag inte har något för mig just nu så tänkte jag slänga in ett inlägg!

Idag var det match i div2 mot hammarby, vi förlorade. Dock så stog det 1-0 till oss första halvlek, men det slutade ändå med vinst till hammarby.
Imorgon ska jag åka till örebro och spela match med flickallsvenskan, fett nervös.. aja vi får se hur det går:)
Sen har jag match på tisdag, div2 igen
Sen på fredag är det match igen i div2
Sen på lördag ska jag spela två matcher tror jag, första med mitt egna lag.. och andra med djurgårdens damlag.. alltså det ska typ gå på tv, dock så kommer jag få sitta på bänken å gå ut ifall det behövs spelare typ. Men det räcker tycker jag, ändå ganska ballt att få chansen att spela i damallsvenskan när man bara är 95a.
sen på söndag har jag match igen med mitt egna lag, div3.

hoppas på lite vinster nu :)

och det är jävligt mycket matcher, hade bara räknat med 5 men nu kom det in två till. Så jag lär nog inte hinna skriva något i bloggen, vi får se.



om 9 dagar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0