tråkigt

 snodde testet från elin!


- Välj 5 komplex med dig själv :
1 . mitt korta hår
2 . mina ögonbryn som knappt syns om jag inte målar dom
2. min hy, men den är ganska bra nu :)
4 . -
5 . -
- Välj 5 bra saker med dig själv :
1 . min ögonfärg
2 . min kropp
3 . jag är bra på fotboll
4 . jag her ett jättesvagt födelsemärke på min hand som är format som en triangel, ascoolt tycker jag!
5 . jag blir brun jävligt lätt

- Välj 5 stycken måsten var dag :
1 . datan
2 . musik
3 .mobilen
4 . sova
5 . äta
sen måste jag lägga till kompisar, det är faktiskt också ett måste
- Välj 6 sanna saker om dig själv :
1 . jag shoppar alldeles för mycket
2 . men jag att shoppa!?
3 . jag tycker jag är ganska bra på fotboll
4 . jag är lagom brun hela tiden, aldrig tyckt om att var blek,  jag <3 sol
5 . utomlands är ett måste varje år, stöten också
6 . jag säger väldigt ofta saker vid fel tillfälle,
- välj 5 hårfärger du haft :
1 . blont
2 . brunt
3 . gult/orange
4 . mörkblont med ljusa slingor
5 .mörkblont med röda och ljusblonda slingor

- Välj ut 5 av dem bästa vänner du haft under ditt liv :
1 . Linda fredman, hon är den jag känt längst av alla
2 . Hilma bengtsdotter
3 . Moa örtengren
4 . Kelly frödin
5 . nadja  ammalou
- Välj 5 minnen :

1 . skara sommarland med kelly
2 . kryssning med kelly
3 . sommaren 09 !
4 . göteborg med moa
5 . när jag och hilma var ute och rodde på farlleden?, fyfan!

Kommentarer
Postat av: Linda

naw, vad snäll du är :'D

2010-03-30 @ 17:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0