header kommer snart.

Idag vaknade jag hos moa, mamma kom och hämtade mig vid typ tolv. Det första jag gjorde när jag kom hem va och låsa min dörr och hoppa i säng igen. haha kevin hade lan så jag vågade inte ha dörren upplåst när jag skulle sova, och jag fattar verkligen inte hur jag kunde vara så jävla trött. Aja jag vaknade vid halv 3 igen. Då tog jag en sväng in i duschen, sen gjorde jag mig färdig. ungefär vid kvart över 6 kom hilma hem till mig, hon skulle fixa sig, sen drog vi till zeb, kul faktiskt, har inte träffat han sen i sommras typ, för den jäveln har flyttat härifrån!.  sen kom hilmas pappa och hämta oss, vi åkte hem till mig och hämta massa saker och sen vidare till hilma, och nu sitter vi här och har det supermys på hilmas säng!


Vi hörs imorgon !

Pusspåer!


www.jaghilma.blogg.se ..


Kommentarer
Postat av: inte du

je gille att ikke bo i dette stat

2010-03-03 @ 13:09:37
Postat av: petra

zeb antar jag? :)haha du är störd. sluta snacka norska!

2010-03-03 @ 20:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0