tillbaka

Alltså...  jag har verkligen inte haft tid eller orkat att blogga:) så jag tog ett litet uppehåll typ.
Kan iaf berätta vad jag har gjort.

Förra fredag var jag och träna
förra lördagen var jag på boxninsträning
förra söndagen hade jag match och efter den åkte jag hem till min syster
Måndag praoade jag på city gross i länna
tisdag samma sak
onsdag samma sak + shopping
torsdag samma sak + shopping
fredag samma sak, sen följde jag med pappa och min syster till en frisör på rådmansgatan, där jag färgade håret sist:) Jag bokade även ny tid där, 16e april. det blir ljusbrunt med mellanblonda slingor, blir nog toppen (y) frissan tycker nämligen inte heller att jag ska vara blondin, så ja jag gör som dom andra vill ? lika bra ju, eller? :)

Aja, jag fick i alla fall med mig lite saker hem :)

ett par jeans från bikbok 499 :-

ett par solglasögon och en sjal ifrån glitter 99 :- 79:-

en klocka från ur och penn  300 bara :)

en t-shirt från gina tricot 99:-

ett par skor från stadium 599 :-

en vårjacka från hm 399 :-

sen snodde jag med mig ett par jeans och två tröjor från min syster också:)

nu ska vi få främmande, så jag måste kila men vi hörs senare... kanske :) 
 

pusshejjjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0