sorry asså!

Förlåt igen för en fett kass upptadering! Men jag har verkligen inte orkat eller haft tid. I veckan hade jag prov i både engelska och SO, i tisdags å i måndags.. tror att det gick ganska bra på båda faktiskt, i onsdags va jag i gränby och handlade present åt pappa, i torsdags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde??? :) I fredags hade vi match på stora mossen mot typ mammor, träningsmatch mot hässelbysdamlag :p vi vann iaf med 5-1 (y) sen igår kom Hilma till mig, vi har inte varit på typ tre veckor !?.. aja hon åkte hem vid typ 2 idag. sen har inte jag gjort så mycket mer.


nu ska jag kolla på lite bikinisar till i sommar, och lite annat skit också :) lägger upp bilder på de snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0