Sommar, nu tack!

Satt precis och kollade igenom bilder ifrån när jag var i bullen, öregrund och åland... fyfan vad jag hade det bra! det är sjukt hur mycket jag längtar tillbaka till allt det där. Sommaren -09 är nästan oslagmar, självkart ska vi försöka få denna sommar lika bra :)


 omg, I was a nigger (?) säger man så?

Jag, Sammy, Chelsea, Mamma och mormor i bullen.


Åland, två random brudar och jag.


Jag och linn :)






Jag,Moa och Hilma i öregrund :)

Har så mååånga fler bilder, men blogg.se cpar nu så jag kan inte lägga upp flera.



osminkad på varje bild, tur att man inte ser så tydligt säger jag bara:)


Kommentarer
Postat av: hilma

nu ljuger du :D den sista bilden hade du smink på ;)

2010-03-09 @ 16:55:52
URL: http://jaghilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0