plugggggg ....

hej!
Jag kom hem från skolan för ungefär en timme sen.. har suttit och pluggat sen dess, och det måste jag fortsätta med.. Jag har so-prov imorgon och eng-prov på onsdag YIPPPPPPPPPIIIIEE! Nej, jag orkar faktiskt inte med två prov på två dagar, men vad ska man göra, det är inte så mycket prov kvar nu innan sommarlovet ändå hoppas jag. Sen så är det bara 13 dagar kvar tills jag drar iväg i en vecka och bara gliiider ner för alla backar, och vekcan efter den är jag hemma i tre dagar sen åker jag till nästa ställe och gliiiider, nice (y)... aja, nu måste jag fortsätta plugga.. jag var ju på prao i veckan, och kom på att det där är verkligen ingenting jag vill jobba med, och ingenting jag hade tänkt innan heller men ändå.. så det är lika bra att sköta skolan dom här viktiga åren som är kvar -.- . Jag funderar på att gå och bli stadsminister?:) vad tycker ni om det ? ;o om inte en kvinlig kung till och med. Skulle aldrig sitta fel med mycket pengar, viket betyder mycket kläder :) haha nej jag bara driver:D

sen en sak till innan jag pluggar vidare i den dunkande musiken, maha hela huset skakar :)
eh, nu till saken.  Jag har ingen sladd till mobilen här, tror den är hos pappa, så jag kan inte ladda upp bilder på datan, men så fort jag har fått tag på sladden.. som lär bli på onsdag, så ska jag fixa en header!

nejmen..... ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0