Hoho


min outfit på båten

vårjackan: salt
Leggings med nitar på sidorna: Gina tricot
Vita höga tygskor: dinsko
svart baslinne: Gina tricot
Vit stor t-shirt under jackan: Gina tricot
midje skärp under jackan: hm 

jag fick köra utan smink på båten. Eftersom att jag var och bada idag så fick jag massa klor i ansiktet, och jag var jättetorr innan, så det sved så jeeefla mycket i hela ansiktet, så jag var tvungen att skippa sminket, men va gör det?, va ändå inte mycket folk på  båten satt.


Sen imorgon hade jag tänkt köra på det här :

... självklart ska blogg.se börja cp igen! Så den bilden får komma upp lite senare då, men håll ögonen öppna, inget att missa liksom ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0