hoho

hejhejhej!
Idag har jag varit med Hilma och Moa efter skolan :) Vi har kollat på tv, snackat massa skit.. eller asså inte skit, men ja, ni hajjar ? :) sen har vi ätit godis, jag kunde inte hålla mitt godislöfte mer än 4 dagar ;o men det är faktiskt rekord för mig :) Sen så fick vi tillbaka våra engelska prov idag. Jag fick fan G+ och jag är helt sämst på engelska, alltså verkligen jättedålig!. ajja, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, jag har bara sovit typ 12-13 timmar på tre nätter?, det är inte så bra :) så godnatt :)



fan vad jag saknar den här hårfärgen! Den va faktiskt fin..  Det var inte ett dugg länge sen jag färgade det sådär, men frisören sa att det skulle tvättas ur ganska fort för att jag hade blekt det så j*vla mycket tidigare.. Menmen jag har fått tid efter påsk så då gör jag om det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0