hemma, lagoms slut.

Hemma igen!, lagom skönt, jag är lagom trött, och jag var lagom rädd:)
Asså, jag är förfan chicken... kolla, det var såhär is på vattnet, jättetjockt, å så skulle båten åka över hela jävla skiten, asså jag höll på å dö!. menmen, jag är hemma, levande! :D hahanejmen. Jag inhandlade en Paris Hilton Parfym, och förlorade lagom med pengar på maskinerna, menmen, sånt är livet .. eller ?.
Haha jaja, nu sitter jag bara här och tar det lugnt, och väntar på att andra avenyn ska börja... äntligen är den där jävla os:en? över! Sen tänkte jag faktiskt gå och lägga mig, tror jag. Sov bara 4 timmar inatt, så jag är lagom trött nu.
Imorgon ska ju jag på tokio hotel, jag fattar inte mina biljetter, så jag och hilma kommer väl få sitta 1000 meter ifrån varandra, haha nejmen.. jag skoja... hoppas jag?

nu ska jag fan kila! 
 
Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0