fyfan vad grymt det där var.

Hej på er!
Nu sitter jag i sängen med moa, vi väntar på att anton och tom ska komma. roooooligt, nja ? 
Men nu till gårdagen. 
Den var så jävla underbar!, alltså det här är verkligen ingenting jag ångrar... jag kan inte en ända låt med med tokio hotel, jag hade lyssnat på dom en gång innan på datan typ?, men det här var såååå mycket bättre och ballare! Deras framträdande var verkligen as balla... så ni som säger att dom suger, ni kan gå och stoppa upp en pinne i röven, dom är asgryma live... sen ni som säger att det bara är emosar där, ni kan också gå och stoppa upp en pinne, för det är verkligen inte sant! Det var fan mera "normala" människor och kollade. 


och nu är jag lagom trött, vi kom hem vid 3 inatt och somna typ 4... efter konserten drog vi till haninge, så stack vi därifrån halv 1.. och sen upp typ 11 imorse, kuuuuuul (N)

 

nejmen, jag lägger upp lite bilder senare, pussss
 


Kommentarer
Postat av: hilma

hahaha. mycke pinnar blir det. men seriöst, älskar dom! ;)

2010-03-05 @ 21:38:47
URL: http://jaghilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0