jag kan fan inte komma på rubriker??

Hej igen :), eller ja igen å igen, tre dagar sedan jag skrev här sist, men alltså... bloggandet är inte riktigt min grej just nu :) men iaf, i tisdags var jag i täby med kelly och shoppa, dock så han vi baragå in i två affärer innan vi skulle hem, men jag fick iaf med mig tre saker hem:p

en topp från gina tricot 199 :- 
en annan tópp från hm 149 :-
och ett par leggins med läderdetaljer som jag tänker lämna tillbaka, fett fula på :), jag hann nämligen inte pröva dom i affären, haha (y)

Igår var det först skola sen åkte jag hem en stund och sen vidare till stallet för en hopplektion, första gången jag hoppade med mega,och första gången han hoppade studds?,eftersom att han inte är så gammal :)  askuul var det iaf :D.


Idag skulle jag egentligen ha tränat fotboll, men jag är fortfarande väldigt förkyld så det gick inte alls. Sen så har jag previs beställt ett par nya converse, låga den här gången, och ett par vita igen :), fast inte med tjock "sula".
Nu håller jag på att baka till imorgon, vi ska stå å sälj med skolan. Jag ska baka en sockerkaka till, eller ja typ, bara för att få smet! haha

Imorgon är det skola, sen ska jag nog till stallet och rida athos och mega en sväng!

Vi hörs senareee va ;)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0