förlåt för den fett kassa uptaderingen?

alltså..min data krascha första dagen uppe i idre, eller inte riktigt, men fan vad jag lyckades få till mig virus alltså!, helt sjukt (y) så ja, nu sitter jag hemma på min andra datan och väntar på att min bärbara ska bli färdig :) björn jobbar med den nu. aja! förra lördagen var jag i uppsala och shoppade lite.
fick med mig ett smickbord och allt man behöver till ett sånt!
sen så en jacka, en väst, en tröja, en väska, lite strumpor, skidglasögon,solglasögon å en snygg hjläm på de:)
sen på söndagen åkte vi till idre:) vi va väl ganska många där
jag,linda,kevin,mikaela,erik,mia,pappa,susanne,dennis,emma och frida, ettu?, elin, ubbe, en till susanne å ja det va nog alla:P det har fan varit ganska bra där, jag har sett eric saade live, eller ja inte när han sjöng, utan i skidbacken och sånt bara:) sen har jag handlat ny jacka å byxor där (y) en guuuuuuuul jacka, asnice:).. nu orkar jag inte skriva mer, ni kan få lite bilder senare i veckan om jag har tid:)


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0