det ska ju vara en rubrik här?, men jag kommer inte på någon.. som vanligt

haha, förlåt för typ tusonde? gången. Men jag hade inte riktigt tid till bloggen efter att jag kom hem från idre..
Men iaf, i torsdags åkte jag iväg till stöten som ligger i sälen. Så ja, jag kom hem i söndags och åkte upp till fjällen i torsdags igen :), nu är jag iaf hemma. Just nu sitter jag och dränker mina läppar i helosan orginal, kan man ha de på läpparna ? , det står iaf inte att man inte kan ha det? och eftersom att det står för torr och sprucken hud så borde man ju kunna det?, mina läpper är aaastorra efter dagarna i stöten, och läppsyl funkar inte, så jag fick pröva det här :) haha, aja. Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem, om typ 3 timmar. Mitt paket från hm har kommit, så vi ska hämta de  när hon kommer hem. 

Jag ska försöka slänga upp lite bilder senare ikväll om jag orkar, så vi hörs kanske då!



ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0